poniedziałek, 18 czerwca 2012

Tomex - Międzynarodowy przewóz osób - Niemcy, Holandia, Belgia

Zajmujemy się profesjonalnym przewozem osób i bagaży w kraju i zagranicą. 
Łączymy wysoką jakość oferowanych usług, punktualność i solidność z atrakcyjnymi cenami. 
Posiadamy Certyfikat Kompetencji Zawodowej oraz licencję do przewozu osób na terenie kraju.

  •  wszystkie samochody posiadają klimatyzację oraz wygodne siedzenia

  •  posiadamy koncesję na wyjazdy za granicę

  •  jesteśmy do Państwa dyspozycji 24 h/dobę, gwarantujemy profesjonalną obsługę.

Proponujemy usługi w postaci transportu paczek , przewozu osób oraz wynajmu busów dla firm jak i osób indywidualnych. Nasze usługi świadczymy na terenie kraju i państw Europy zachodniej: Niemiec, Belgii oraz Holandii 

Wciąż dokładamy wszelkich starań ,aby podnosić jakość świadczonych usług oraz poszerzać zakres swojej działalności. Rzetelnie wypełniamy powierzone nam zadania - co owocuje trwałą współpracą i zaufaniem, którym obdarzają nas nasi klienci.


Od konkurencji wyróżnia nas:
solidność i atrakcyjne CENY!

4 komentarze:

  1. Polecam, : Zareklamuj swoją firmę za darmo na : www.katalogfirm24.info
    na terenie Europy w tym również Polski,
    oraz katalog na UK. Wszystkie wpisy za darmo.
    Możesz reklamować swoją firmę dowoli.
    www.uk7up.com - katalog firm dla UK.

    OdpowiedzUsuń
  2. Have read many blogs in the net but have never come across such a well written blog. Good work keep it up. Visit: Przewozy Do Holandii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma to oszołomy, umówili mnie u nie zabrali , brak słów , szef to jakiś przyglup bez kultury , przeklina przez telefon , o 20ej godzinie nie może wydobyć z siebie jednego składanego zdania , pijany w dętkę , mówi że dzisiaj nie pojechałem , bo odpadli pasażerowie z miejsca obok którego miałem wsiadać i nie opłacało mu się tylko jechać po mnie ... szkoda ze nie sprawdziłem wcześniej komentarzy w internecie, firma słynie z takich zagrywek , zdecydowanie nie polecam i nie życzę nikomu , znaleźć się w takiej sytuacji jak ja , Ba ulicy po zwolnieniu kwatery....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma to oszołomy, umówili mnie i nie zabrali , brak słów , szef to jakiś przyglup bez kultury , przeklina przez telefon , o 20ej godzinie nie może wydobyć z siebie jednego składanego zdania , pijany w dętkę , mówi że dzisiaj nie pojechałem , bo odpadli pasażerowie z miejsca obok którego miałem wsiadać i nie opłacało mu się tylko jechać po mnie ... szkoda ze nie sprawdziłem wcześniej komentarzy w internecie, firma słynie z takich zagrywek , zdecydowanie nie polecam i nie życzę nikomu , znaleźć się w takiej sytuacji jak ja , Ba ulicy po zwolnieniu kwatery....

    OdpowiedzUsuń